úterý 1. ledna 2013

Firework

Letos to bylo poprvé, co jsme se s mamkou byly podívat na novoročním pražském ohňostroji. Určitě jste viděli video ve zprávách, tak bych ráda podotkla, že takhle hezké místo jsme nenašly a skončili jsme na Petříně pod stromama. Ohňostroje moc nemusím, na Silvestra je to pro mě celkem stres a naše vzdálenost mi naprosto vyhovovala. Mraky lidí, prostě mraky, ale bylo to skvělý a dohodly jsme se, že zavedeme novou tradici.

Fotky jsou na mód Ohňostroj, proto jsou tak divné, ale je to hezké, je tak? Jinak jsem přidala na youtube své první video tak můžete odebírat jako MrsRiki47.









1 komentář :

  1. Ohňostroj mám nejraději z okna, nějak mi ty rány vadí :). Fotky jsou zajímavé, takové nevšední :)
    jsem rada, že jsem narazila na tvůj blog, je hezkej a zajímavej :)
    Ráda bych tě pozvala na můj blog, kde právě probíhá Giveaway :) http://ejandd.blogspot.cz/
    Měj se pěkně :)

    OdpovědětVymazat

Moc si vážím všech komentářů!