pondělí 15. dubna 2013

Zástup zůstal na protějším břehu moře

 Cestou ze školy jsem vyfotila outfit. Venku bylo tak krásně, miluju teplo a asi od zítřka začnu běhat! Vážně! Jinak si vám musím postěžovat, že nejsem vůbec fotogenická a povede se jedna fotka z dvaceti. Doufám, že tohle bylo poslední focení se sranda Canon kompaktem, který nemá rád ani světlo ani tmu. No, vidíte sami. Všechno záleží na tom, jestli udělám přijímačky, které jsou už jen za týden! Odměna je foťák do 10 tis., tím pádem většina zrcadlovek padá, ale s nějakým horším objektivem by se jich pár našlo. A nebo si pořídím ultrazoom - asi bych volila FUJIFILM FinePix HS30. Mám dilema - když mám přece k dispozici 10 tis. tak proč toho nevyužít? Objektivy si můžu vždycky dokoupit. Co byste mi radili?

















H&M jeans, sweater. Ann Christine shoes. Mango bag.

2 komentáře :

  1. na 4.fotce vypadáš úplně jako Zooey Deschanel!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. k nápadu udělat si ofinu mě inspiroval film 500 dní se Summer:)

      Vymazat

Moc si vážím všech komentářů!