sobota 29. června 2013

Big toe

 Proč že nic nepřidávám? Mám zlomený palec u nohy - nakopla jsem spolužáka(haha). Nemá ani modřinu.
(P.S. Pořád doufám, že GFC se nezruší!)
(P.P.S. Můžete mě sledovat na instagramu jako ernahl)
(P.P.P.S. Sledujte mě na Bloglovin!)

12 komentářů :

  1. Tak tomu říkám pech! Ať jsi brzy fit!

    World By Bella

    OdpovědětVymazat
  2. No pekne...ale to tak býva že druhému sa nič nestane a tebe áno...Prajem ti skoré a bezbolestné uzdravenie ;)

    Pozývam ťa na GA
    http://crazy-lifestory.blogspot.sk/2013/07/giveaway-with-persun-mall.html

    OdpovědětVymazat
  3. au :( prajem skoré uzdravenie !

    OdpovědětVymazat
  4. CHudáčku, snad budeš brzy v pořádku! :)

    OdpovědětVymazat
  5. to je děs, když ti kvůli prstu dají do sádry celou nohu, že? mně se to samé stalo s pouhým naštíplým kotníkem :/ a v deštivý podzim se mi ta sádra na noze FAKT nehodila! kdo s tím má chodit po venku do školy! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo, člověk se chce v létě opalovat a má půlku nohy bílou-.- a máš recht, nedokážu si představit, že bych s tím chodila do školy, ještě k tomu v dešti:)

      Vymazat
  6. Jak se jmenoval spolužík, kterýho si nakopla? :D Ze školy ho budu znát...;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Napiš mi na fb a já ti to řeknu;)

      Vymazat
    2. Nemám tě v přátelích :D Vždyť tu nejde o nějaké tajemství, ne?;D Notak..

      Vymazat

Moc si vážím všech komentářů!