úterý 23. července 2013

Znám jeho bolesti

Vlastně celý outfit se skládá z věcí, které jsem si pořídila teprve nedávno. Posledním "úlovkem" byly tyhle espadrilky s aplikací, která se, počítám, brzo urve. Nevadí, stejně je miluju.
Sluníčko, kamarádi a možnost normálně ujít pár metrů. Konečně! Sice pajdám a nemůžu ten palec ohnout, ale už konečně můžu jezdit na kole, plavat a tenhle týden chci zkusit i brusle.
Jak si užíváte léto vy?

17 komentářů :

  1. Moc ti to sluší :)
    Já trávím léto v práci :(

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky :)

    PS: Moc ráda bych tebe a tvé čtenářky pozvala k sobě na blog, kde právě probíhá GIVEAWAY o MSM (přípravek na vlasy) http://www.brunetky.blogspot.cz/2013/07/giveaway-02.html

    OdpovědětVymazat
  3. Léto trávím doma, kde občas dřu jak osel, ale jinak se mám fajn, díky za optání :D A tvůj outfit se mi moc líbí, jednoduchý a elegantní :)

    OdpovědětVymazat
  4. Outfit je jednoduchá dokonalosť, tento konzervatívne ležérny štýl proste milujem :) Trafila si kliniec po hlavičke. :) Mimochodom prajem ti skoré uzdravenie :) Ja som bola teraz týždeň chorá, ale už sa to lepší takže zatiaľ prázdniny o ničom ... :)

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkný outfit ! :)

    Zvu tě na svou první Giveaway ! :)
    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pěkný outfit, sluší ti to:-)
    http://glamourandbeautyforyou.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Jéé můj přítel bydlí na ulici ,,Na hrázi" :-) ..Jinak super outfit.

    Jsem nová čtenářka - http://handbagforladies.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Super blog! Nechceš se vzájemně sledovat? Byla bych moc ráda!:)

    Vik Ladyla

    OdpovědětVymazat
  9. pekný outfit, najviac sa mi páči košeľa :)

    Pozývam Ťa na giveaway u mňa na blogu. :)
    www.vida-cotia.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  10. Nice blog ;))

    http://worldbymyy.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  11. Ta košile je skvělá! Můžu se zeptat, odkud ji máš? Sekne ti :)

    OdpovědětVymazat
  12. krásná košile!:) máš boží vlasy:))

    OdpovědětVymazat
  13. Love that bag:D
    Would you like to follow each other via bloglovin?
    Let me know
    Kisses

    www.deeaella.blogspot.ro

    OdpovědětVymazat
  14. Super kabelka :-)
    thevoguebyme.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Moc si vážím všech komentářů!