čtvrtek 12. září 2013

Švorc

Na pár dní mi přijela sestřenka z druhého konce republiky a teď nemám ani vindru. Její závislost na Starbucks a Bubble tea mi to nijak neulehčuje(haha). Taky je třeba nějaká ta příprava na nadcházející sezónu, že ano...
1) Kraťasy
Alespoň mám na příští léto. Rudé s vyšším pasem jsou z Terranovy, bílé skort z Ebay (http://viewitem.eim.ebay.cz/Women-Irregular-Asymmetrical-Skirts-Shorts-Tiered-Culotte-Invisible-Zipper-A5045/321138241534/item)

2) Trička
Oboje byly zlevněné. Nic takhle modrého jsem neměla a jsem na sebe pyšná, že nekupuju jen šedé/černé věci, jak je mým dobrým (zlo)zvykem. Trička s nápisy moc nemusím, nechci si kupovat tuctové tričko s potiskem, který mi nic neříká. Tentokrát se mi Mango trefilo do vkusu nápisem last night a blogger saved my life

3) Mikina, ponožky
Mikina mi v šatníku úplně chyběla, nějak jsem si vystačila se svetříky. V ledové jeskyni mi došlo, že mě svetřík nezahřeje. Je z H&M. Ponožky z Topshopu (http://www.topshop.com/en/tsuk/product/clothing-427/tights-socks-451/grey-cream-lace-trim-socks-67678?bi=121&ps=20)

4) Kalhoty, Sukně
Džíny jsou z outletu Manga ve Štěrboholích (Fashion Arena), sukně po kolena (říkám jí sukně "do banky") je supermegakonzervativní. V poslední době jsem si tento typ sukní oblíbila, mám asi čtyři. Bohužel černá klasika mi zatím chybí.

5) Spodní prádlo
Miluju cheeky pants s koalou, myslím, že jsou opravdu přitažlivé!(haha) (http://www.topshop.com/en/tsuk/product/clothing-427/lingerie-nightwear-452/koala-photo-cheeky-pants-2147568?bi=141&ps=20) Zbytek je z Tezenisu, mají akci

6) Zbytek
Všechny tři parfémy jsem dostala k narozeninám. (Elode So Lovely, Gentle Woman, Elizabeth Arden Green Tea) Nejlepší je jednoznačně klasika Elizabeth Arden, nemá chybu, vydrží celý den. Náhrdelník je z Gatu, náramek z Claire's a prstýnky z H&M

4 komentáře :

  1. trička ti ukradnem krasne su:)
    http://aj-ro-na.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. Dost se v těch nákupech vidím, jsem zrovna pryč na studijním pobytu a až přijedu domů, tak na mě čeká horda balíků z votoče. A svoje věci asi taky nedám do kufru, je plný už teď a všechno je ještě ve skříni. :D

    OdpovědětVymazat
  3. mam tiez naramok a la retaz od bicykla ale original, akoze skutocnu retaz od bicykla :))

    OdpovědětVymazat

Moc si vážím všech komentářů!