úterý 1. října 2013

Taneční

Myslela jsem si, jak začnu být na blogu aktivní, ale nějak mi to zase nevychází...
Nicméně! Chtěla jsem se s vámi podělit o mé dojmy z první lekce tanečních. Chodím na náměstí Míru do Kulturního domu.
Lektoři se nás snažili naučit slušnému chování, ale věta "Smím prosit?" bude od patnáctiletých spratků znít vždycky křečovitě. To samé se dá říct o větě: "Kde sedí maminka?" (fakt trapné).
Zkoušeli jsme základy foxtrotu a waltzu, zatím tedy ne v párech, ale naučili jsme se blues a kvapík, tak jsme se dokonce stihli i pomlátit. Parkety strašně kloužou, divím se, že se nikdo nenatáhnul... Celkem mě to bavilo, bohužel jsem neměla štěstí na partnera na závěrečný tanec. Vypadal jako trojče Tydlidýna a Tydliduma z Alenky z říši divů. No zkuste si s tím tančit kvapík! To se prostě nedá!
Co vy a taneční? Už je máte za sebou, nebo se teprve chystáte?

12 komentářů :

  1. Jééj, ten gif je taký, no ako to nazvať... kúzelný :))
    werushberry.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. šaty krasne, tie fotky su tak super upravene že som nevedela či su to naozaj stare alebo nie:)) parada

    OdpovědětVymazat
  3. tie šaty, proste vau!! :) a zasmiala som sa na texte, s tým partnerom ťa plne chápem :D

    OdpovědětVymazat
  4. ta animace je super, šaty jsou nádherný <3
    taneční mám letos taky, myslela jsem si že tam budu největší kopyto já, ale ti kluci jsou fakt mnohem horší :D :D
    ady.

    OdpovědětVymazat
  5. Strašně moc ti to sluší!:) Krásné šaty!:) Já jdu do tanečních až příští rok :)

    OdpovědětVymazat
  6. Máš krásné šaty ...ten gift :O ...nemám slov :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já mám taneční (naštěstí) už za sebou. :D teď už se jen těším na plesovou sezónu, kde mě nikdo nebude buzerovat jestli tancuju dobře nebo ne -_-

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné šaty a ten gif ? UPLNĚ SKVĚLE UDĚLANEJ ! :O nádherně se tam směješ!!

    ϐlog ϐook of ϐeauty

    OdpovědětVymazat

Moc si vážím všech komentářů!