středa 6. listopadu 2013

Tak také Duch přichází na pomoc naší slabosti

1) Snad ani nepamatuji, kdy naposled bylo na konci října tak hezky
2) Začínám se trochu stresovat blížícími se Vánocemi
3) Začala jsem zase s jógou (30 Day Yoga Challenge)
4) Bolí mě zub
5) Mé známky ve škole už nejsou tím, čím bývaly

Všimněte si, že mám sukni. To u mě vůbec není normální, sukně mi totiž na denní nošení přijdou nepraktické - hlídat, jestli nekouká něco, co nemá, a navíc nezahřejí. Na druhou stranu začínám s džínsy (co to je za slovo?) upadat do stereotypu. Džíny + triko, džíny + svetr. Nuda! Takže teď pro mě sukně byla příjemnou změnou. Taky mi vadí, že v mém šatníku příliš převažuje černá. Grrr!
Jsem teď trochu frustrovaná...


 H&M shoes,bag,sweater.  Stradivarius skirt.  Desigual scarf.  Zara jacket.

7 komentářů :

  1. Sukně nos častěji..:) jinak já se na Vánoce těším:)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc ti to sluší a jinak já to mám s těmi sukněmi podobně..
    turquoise bow

    OdpovědětVymazat
  3. http://zivotpubertiacok.blogspot.sk/ môj blog kukni si môžeme sa vzájomne odoberať :3 inak super článok :3

    OdpovědětVymazat

Moc si vážím všech komentářů!