neděle 29. prosince 2013

2014 Coming soon!

U pár mých oblíbených bloggerek už se objevila shrnutí za rok uplynulý. To já ani dělat nehodlám, protože (alespoň co se mé aktivity tady týče) bych ani vlastně moc nevěděla, co psát. Přesto si krátké promítnutí nemůžu odpustit...  (nemusíte to číst)
 
V únoru jsem byla s rodinou na dovolené v Egyptě, jinak celá první čtvrtina roku byla ve znamení stresu a vše vyvrcholilo v dubnu přijímacími zkouškami. Do toho jsem zpracovávala absolventskou práci (další stres), kterou jsem obhájila v červnu. Dostala jsem pořádný foťák - Fujifilm Finepix HS25. A před začátkem prázdnin, v období rozluček se základní školou a 9.A, jsem si na školním výletě zlomila palec. To mě bezmála na půlku prázdnin vyřadilo úplně z provozu. Když to tak řeknu, tak prázdniny stály s prominutím za hovno - nestanovala jsem, nejezdila na bruslích, nehrála tenis, nic. V září mě čekalo vysněné gymnázium. Začala jsem chodit do tanečních. Doufala jsem, že pak se můj život trochu změní a změnil, ale zvykla jsem si na tu změnu příliš rychle a vše zajelo do stereotypu. Vánoce žádná bomba, ale nestěžuju si. Tenhle rok už je zabitý. A já mám teď ty nejlepší podmínky pro to, aby ten příští byl o mnoho lepší!
 
Tento článek vznikl, protože se moc těším, čím mě rok 2014 překvapí. Samozřejmě bych chtěla zapracovat na blogu a pravidelně přispívat. Ale hlavně se chci bavit, vyzkoušet spoustu věci, na které jsem doteď neměla odvahu... Pár z těch věcí (opravdu jen pár) můžete vidět v kolážích. I moje novoroční předsevzetí bude jiné, než kdy dřív: Chtěla bych se přestat chovat jako sobecký hajzl, co myslí jen na sebe. Chci být ochotnější, tolerantnější, ohleduplnější. Chci myslet dřív, než něco řeknu. Chci se víc usmívat.
Takhle to totiž dál nejde. Jestli chci něco doopravdy změnit, tak musím začít u sebe. Držte mi palce!
 
ŠŤASTNÝ NOVÝ ROK!

4 komentáře :

  1. Taky přeju štastný nový rok a at si všechno splníš :)

    OdpovědětVymazat
  2. lay in the road in the middle of the night.. to mi připomělo jak bylo ve zprávách jak paní přejela omylem autem dvě děvčata, která v noci ležela uprostřed cesty:D tak bud opratrná, hehe.. néé přeju hodně štěstí ve všem!:)

    OdpovědětVymazat
  3. fall in love with someone who loves me back :)) ať se daří ;)))

    OdpovědětVymazat

Moc si vážím všech komentářů!