pátek 10. ledna 2014

Ježíšek


Se zpožděním přidávám malé shrnutí vánočních dárků. Ano, chci se pochlubit (haha). Pod stromečkem jsem našla vše, co jsem chtěla a ještě něco navíc.
Budu ráda, když mi do komentářů napíšete, co udělalo největší radost Vám!

1) Šperky
Letos to bylo snad poprvé, co jsem nedostala žádné oblečení, a abych pravdu řekla, vůbec mě to nemrzí - málokdy se stane, že se mi dotyčný trefí do vkusu. Šperky moc často nenosím, ale náhrdelníkem mi kamarádka udělala radost (hned se rozbil, ale pšt!) a jednoduché stříbrné náušnice byly nutností.
2) Knihy
Novinka V jedné osobě od Johna Irving byla dárkem na objednávku. Knihu mám rozečtenou a zatím plní má očekávání, tak uvidíme... Diary of a Wimpy Kid je knížka pro děti, možná bych ji spíš než v angličtině uvítala v němčině.

3) Boty
Boty na běhání od Reebok jsem si sama vybrala, říkala jsem si, že mě to třeba trochu motivuje, abych se sebou začala taky něco dělat. A protože asi jako většina jsem dostala i já menší finanční obnos od babiček, tet - však to znáte, koupila jsem si dárek v podobě tmavě modrých Vans Authentic.


Dárkem číslo jedna byla ale velká nefotogenická modrá kabelka Longchamp Le Pliage. Nechápu, jak jsem bez ní tak dlouho vydržela. Je to taková bezedná taška - na nákup, do školy... Nepřestává mě překvapovat, kolik se toho do ní vejde!

10 komentářů :

  1. Vansky jsou pěkné,v létě si je musím koupit v růžovém :D
    http://petrusha1992.blogspot.cz/?m=1

    OdpovědětVymazat
  2. Krásna kabelka :) a Vansky ♥

    werushberry.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. pekne veci ti doniesol ježiško a ta kniha vyzera dobre v jedné osobe:)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak Vansky teda ohromně závidím!! :))
    http://smiling-emily.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Great blog :)
    Would you like to follow each other ? :)
    slodkieslodkieczary.blogspot.com
    Facebook: https://www.facebook.com/pages/S%C5%82odkies%C5%82odkieczary/508516302558214?fref=ts

    OdpovědětVymazat
  6. Jeeej, mne sa páči náhrdelník :))

    OdpovědětVymazat
  7. Nojo Longchamp je prostě nejlepší značka! (A s tou nefotogeničností plně souhlasim:D)

    OdpovědětVymazat
  8. Ježíšek is comming again for this year! Just packing gifts for you... :)

    OdpovědětVymazat

Moc si vážím všech komentářů!