středa 20. srpna 2014

Oni šli


 Zdravím po více než půlroční odmlce
Doufám, že vaše první polovina roku 2014 pro vás byla alespoň tak úspěšná, jako pro mě
 
Jsem na sebe pyšná! Jedno z nejkratších focení, že bych se to naučila? Prázdniny se chýlí pomalu ale jistě ke konci, dokonce už máme rozvrh. (i když jsme snad jediná škola, co ho dostává tak brzy - asi abychom se psychicky připravili, haha). Troufám si říct, že první půlka druháku bude v pohodě.
Co pořád dělám? Bezmála celý červenec jsem cestovala po Indonésii  a teď střídavě pobývám doma v Praze, kde nadávám, že všichni mí přátelé jsou v čudu a jsem u příbuzných v Krkonoších, kde nadávám, že se nudím. Musím si přece o prázdninách užít trochu nudy, abych se pak těšila na školní rok, že ano. A přála bych si ještě jeden týden letního počasí, prosím!
Omluvte můj naprosto připitomělý výraz na fotce pod textem, takhle se normálně snad netvářím, haha. Jeden z mých oblíbených outfitů do tohohle počasí na pytel. Džínovou bundu mám z Manga, v této kombinaci schválně nevýrazné tričko s pávem a červené tenisky z H&M, které tahám všude, protože mi není líto, že je zničím (taky podle toho už vypadají). Nesmí chybět oblíbený batůžek.




2 komentáře :

  1. Ahojky, děkuju za návštěvu:-)
    Mám profi kompakt Canon PowerShot G15
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. Zvu tě na mou giveaway: http://talktomymoustache.blogspot.cz/2014/08/tights-giveaway.html :)

    OdpovědětVymazat

Moc si vážím všech komentářů!